Saturday 20 February 2010

Αυτή η ήσυχη ώρα του πρώτου πρωινού καφέ...

Και ναι, έχω "σηκωθεί" νωρίς. Το "σηκωθεί" είναι σε εισαγωγικά γιατί δεν κοιμήθηκα πραγματικά λόγω του 6μηνου πια, μικρού θεού Αζίμ. Συνηθίζω τελευταία να σηκώνομαι νωρίς ιδιαίτερα τα Σαββατοκύριακα. Προσπαθώ να προλάβω να είμαι λίγο μόνη μου.... Εγώ με εμένα.
Συνήθως δε, έχω και ένα σωρό ιδέες που πρέπει να τις καταγράψω στο χαοτικό μου μπλοκάκι...
Το καινούριο μου project είναι το WomenSpace που έχω ξεκινήσει πειραματικά στο facebook και σε αυτό το blog. Νομίζω και το πειραματικά θα έπρεπε να μπει σε εισαγωγικά μιας και είμαι αποφασισμένη να δουλέψει αυτή η κατάσταση. Μου αρέσει αυτό το ψάξιμο, ο καταιγισμός ιδεών που μου έρχονται έχω παρατηρήσει κυρίως όταν θηλάζω τον κ. Αζιμόπουλο....(τυχαίο άραγε;). Σκέφτομαι να κάνω πάρτυ συγκέντρωσης, να πάρει η εικονική πραγματικότητα σάρκα και οστά. Φυσικά βλέπω το πάρτυ, τις φίλες μου, όλες τις γυναίκες που σέβομαι και θαυμάζω. Μετά σκέφτομαι τα χρώματα που θα έχει το site, ψάχνω στο βιβλιαράκι μου με τους χρωματικούς συνδυασμούς (ε! είπαμε, ωροσκόπο Ζυγό έχω)....
Ωραίο αυτό το blog.... Γράφεις ό,τι σου κατέβει.... Πίνω μια γουλιά καφέ. Παρατηρώ τη συμπεριφορά των γυναικών στο facebook. Έχω βάλει θέμα "Τι κάνει μια γυναίκα, Γυναίκα" (αμάν πια με τα εισαγωγικά σήμερα...). Η γενική μου αίσθηση είναι οτι οι γυναίκες είναι μουδιασμένες και σκέφτομαι γιατί.... Γράφουν λίγα, θέλουν να πουν πολλά. Δώσε θέμα τη μητρότητα και ξαφνικά είμαι σίγουρη θα πουν όλα όσα θέλουν... Το βλέπω με τις φίλες μου που είναι νέες μαμάδες και αυτές. Γράφουμε για τα παιδιά μας και τα σχόλια πάνε και έρχονται... Εύκολο θέμα τα παιδιά. Δικαιολογημένο. Είναι στη "φύση" μας λένε. Και είναι. Φυσικά και είναι... Βλέπω τον Αζίμ και λιώνω.. Είτε κοιμάται, είτε με λερώνει με γουλιές, είτε με κοιτάει με αυτά τα (τσακίρικα ομολογουμένως) ματάκια του....(είδατε τι εύκολο που είναι;)
Το άλλο όμως; Το "Γυναικείο" με Γ κεφαλαίο, δεν είναι δικαιολογημένο; Εκεί μισόλογα... υπόνοιες, μπερδέματα. Λίγα, για ένα "πολύ" θέμα... Λίγα αλλά καλά... Ειδικά για κάποιον που ξέρει να διαβάζει πίσω από τις γραμμές.
Και αν ήσουν εσύ στη θέση των άλλων γυναικών τι θα απαντούσες ρωτάω τον εαυτό μου... Δύσκολο θέμα (χα χα!)... Αλλά η απάντησή μου μετά από τόσο καιρό ψυχανάλυσης και ψυχο-εμπειρίας θα ήταν σχεδόν μονολεκτική. Τι κάνει λοιπόν μια γυναίκα,"Γυναίκα";
Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ.....λέω εγώ. Λίγο ασαφές δεν είναι; Καθόλου.Καθόλου ασαφές.
Η επιθυμία είναι πρωτόγονο πράγμα, ενστικτώδες, φυσικό. Αυτή είναι που μας δείχνει το δρόμο για τις γόβες στιλέτο, για να γελάμε όταν την πατάμε, να κλαίμε όταν τα όνειρά μας αποδεικνύονται τζίφος, να κάνουμε ή να υιοθετούμε παιδιά, να αντέχουμε την αϋπνία ή να σηκωνόμαστε 7 το πρωί για να πιούμε καφέ και να "μπλογκάρουμε" (είπαμε είναι η μέρα των εισαγωγικών). Η επιθυμία μας μας κάνει αυτό που είμαστε , δηλαδή Γυναίκες με Γ κεφαλαίο ή με γ μικρό, όπως το θέλει η κάθε μια.... Είναι θέμα επιθυμίας.....

No comments:

Post a Comment